Mini Frågestund

Det har kommit in en del frågor så nu ska jag passa på att besvara dom i ett inlägg!


Vad använder du för kamera?: Jag använder en Canon EOS 40d med objektiven 28-80 mm och 55-250 mm

Vad använder du för program när du skriver texter på bilder?: Jag använder Lightroom 3 om det syftades på vattenstämpeln med mitt namn som finns i nästan varje bild i högra hörnet.

Var igelkotten som du fotade en unge?: Jag är ingen expert på igelkottar men den såg nog väldigt liten ut så skulle tippa det! :)

Är du en riktig fotograf?: Jag är ingen proffsfotograf. Fotografering är min hobby. Men nog kan man väl ändå kalla sig fotograf? ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin blogg du har! :)

2011-05-17 @ 10:37:28
URL: http://nordbergrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0