Pieces of me

Jag har en pojkvän med smak. Det har jag ju nog vetat ett tag, men nu när han kom hem från Italien med ett par väldigt snygga skor till mig så visade det sig extra mycket! Jag saknar honom ännu eftersom han nästan genast for iväg till Jeppis. Buhu för mig.

Så var jag på lördag-söndag till Siilinjärvi av alla ställen! Jag bestämde mig att jag absolut måste hälsa på min bästa kompis åtminstone en gång då hon är där på bibelskola. Snacka om lyckat besök! Då märkte man nog verkligen hur mycket man hade saknat henne! Dvs. Helt otroligt mycket!

Så har jag börjat med en teckning till pappa. Han skulle absolut ha en i sitt jobb. På hyttväggen skulle han hänga upp en om han fick en. Vem kan säga nej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0